page-loading

Agent Banking Supervisor (Merchant Business)

locate
Yangon
negotiable
Negotiable
clock
Full Time

Gender

:

Male/Female (1)

Off Day

:

Saturday & Sunday

Working Hour

:

09:00AM to 05:00PM

Expiry Date

:

31 Oct 2025

  • စီမံကိန်းကြီးကြပ်မှုနှင့် အစီရင်ခံမှု – အရောင်းကွပ်ကဲမှုများကို စဉ်ဆက်မပြတ် စောင့်ကြည့်ပြီး ရည်မှန်းချက်များနှင့် တိုးတက်နိုင်ရန်လိုအပ်သော အချက်များအပေါ် လုပ်ဆောင်မှု အခြေအနေများကို မန်နေဂျာနှင့် ဌာနမှူး (HOD) ထံ နာရီတိုင်း/ကာလတိုင်း အပ်ဒိတ်ပေးရန်။

  • အရောင်းမဟာဗျူဟာ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်မှု – လုပ်ငန်းရည်မှန်းချက်များနှင့် ကိုက်ညီစွာ သာမန်/ဒေသခံအရောင်းအစီအစဉ်များနှင့် ညွှန်ကြားချက်များ (Quotas) ကို တီထွင်၍ အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်ခြင်း။

  • အဖွဲ့အစည်း စီမံခန့်ခွဲမှု – အရောင်းအသင်းအဖွဲ့ကို ဦးဆောင်၊ လေ့ကျင့်ပေးခြင်းနှင့် ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေရန် ကူညီခြင်း၊ ထိရောက်မှု မြှင့်တင်ခြင်းနှင့် ရည်မှန်းချက်များကို လိုက်လံအောင်မြင်စေရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း။

  • ဈေးကွက် ချက်ခြင်းစစ်ဆေးမှု – ဒေသခံဈေးကွက်သို့မဟုတ် ပတ်ဝန်းကျင်ဈေးကွက် လမ်းကြောင်းများနှင့် ပြိုင်ဆိုင်သူများ၏ လှုပ်ရှားမှုများကို စောင့်ကြည့်၍ အခွင့်အလမ်းများနှင့် အန္တရာယ်များ ရှာဖွေသိရှိခြင်း။

  • ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေး စီမံခန့်ခွဲမှု – အဓိကဖောက်သည်များနှင့် ညှိနှိုင်းသူများ၏ လိုအပ်ချက်များကို နားလည်ပြီး အကျိုးတူဖြေရှင်းနည်းများ ပံ့ပိုးပေးခြင်း။

  • လုပ်ဆောင်မှု စောင့်ကြည့်မှု – စတိုးဆိုင်နှင့် ပုဂ္ဂလိကအရောင်းဆိုင်ရာ လုပ်ဆောင်ချက်များကို အကဲဖြတ်ကာ အမှန်တကယ်ဖြစ်သော အရောင်းခန့်မှန်းချက်များနှင့် အစီရင်ခံစာများကို အကြီးတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုထံ တင်ပြခြင်း။

  • ပြဿနာ ဖြေရှင်းမှု – ဖြစ်ပေါ်နိုင်သော ပြဿနာများကို အချိန်မီ ရှာဖွေကာ အကျိုးရှိစွာ ဖြေရှင်းနိုင်ရန် အကြံဉာဏ်ပေးခြင်း။

  • အရောင်းရည်မှန်းချက် သတ်မှတ်ခြင်း – အသင်းအဖွဲ့အတွက် ရည်မှန်းချက်များနှင့် မျှော်မှန်းချက်များကို သေချာစွာ သတ်မှတ်၍ ဆက်သွယ်ပေးခြင်း။

  • အစီရင်ခံစာများ – ဒေသခံအရောင်းရလဒ်များနှင့် ပတ်သက်၍ အကြီးတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုထံ ပုံမှန် အပ်ဒိတ်နှင့် အစီရင်ခံစာများ ပေးပို့ခြင်း။

  • ဘတ်ဂျက် စီမံခန့်ခွဲမှု – သတ်မှတ်ထားသည့် တာဝန်ခွဲဌာနအတွက် နှစ်စဉ် ဘတ်ဂျက်ကို ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ပြန်လည်ဆန်းစစ်ခြင်း။

  • ဖြန့်ချိမှုအစီအစဉ် ရှင်းလင်းခြင်း – လုပ်ငန်းချဲ့ထွင်ခြင်း သို့မဟုတ် ဝယ်ယူပိုင်ဆိုင်ရေး ဆုံးဖြတ်ချက်များတွင် ပါဝင်ကူညီခြင်းနှင့် ဖောက်သည်များ စိတ်ကျေနပ်မှု မြင့်တင်ရန် ဝန်ဆောင်မှု/ထုတ်ကုန်အသစ်များ အကြံပြုခြင်း။

  • အရောင်းအစည်းအဝေးများ – လုပ်ဆောင်ချက်၊ မဟာဗျူဟာများနှင့် ဈေးကွက်သိမြင်ချက်များ အကြောင်း ဆွေးနွေးရန် အရောင်းအသင်းအဖွဲ့နှင့် ပုံမှန် အစည်းအဝေးများ ပြုလုပ်ခြင်း။

  • လယ်ပြင်သွားရောက် စစ်ဆေးခြင်း – အရောင်းမဟာဗျူဟာများ အကျိုးသက်ရောက်စွာ အကောင်အထည်ဖော်ထားကြောင်း အတည်ပြုရန် စတိုးများ သို့မဟုတ် ဖောက်သည်များကို ကိုယ်တိုင် သွားရောက်စစ်ဆေးခြင်း။

  • ဌာနအခြားများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း – မာကတင်း၊ ထုတ်ကုန်ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေး၊ ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှု စသည့် ဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ အရောင်းအစီအစဉ်များ ညှိနှိုင်းထားခြင်း။