page-loading

Agent Banking Manager (Merchant Business)

locate
Yangon
negotiable
Negotiable
clock
Full Time

Gender

:

Male/Female (1)

Off Day

:

Saturday & Sunday

Working Hour

:

09:00AM to 05:00PM

Expiry Date

:

31 Oct 2025

  • အလုပ်တာဝန်များ

  • စွမ်းဆောင်ရည်စောင့်ကြည့်နှင့် အစီရင်ခံခြင်း – အရောင်းစွမ်းဆောင်ရည်များကို စောင့်ကြည့်ပြီး ရည်မှန်းချက်နှင့် တိုးတက်စေရန်လိုအပ်သော အချက်များအပေါ် လုပ်ဆောင်မှုအခြေအနေကို မန်နေဂျာနှင့် ဌာနမှူး (HOD) ထံ ပုံမှန် အပ်ဒိတ်ပေးခြင်း။

  • အရောင်းမဟာဗျူဟာ ဖန်တီးခြင်း – လုပ်ငန်းရည်မှန်းချက်များနှင့် ကိုက်ညီစွာ ဒေသလိုက် အရောင်းအစီအစဉ်များနှင့် Quota များကို ဖန်တီး၍ အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်ခြင်း။

  • အသင်းစီမံခန့်ခွဲမှု – အရောင်းအသင်းကို ဦးဆောင်၊ လေ့ကျင့်ပေးပြီး ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေရန် ကူညီကာ စွမ်းဆောင်ရည် မြှင့်တင်ခြင်းနှင့် ရည်မှန်းချက်များ အောင်မြင်စေရန် စီမံခန့်ခွဲခြင်း။

  • ဈေးကွက် ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာမှု – ဒေသအလိုက် ဈေးကွက်လမ်းကြောင်းများနှင့် ပြိုင်ဘက်လုပ်ဆောင်မှုများကို စောင့်ကြည့်ကာ အခွင့်အလမ်းများနှင့် အန္တရာယ်များ ရှာဖွေသိရှိခြင်း။

  • ဖောက်သည်ဆက်ဆံရေး စီမံခန့်ခွဲမှု – အဓိကဖောက်သည်များနှင့် အကျိုးဆောင်များ၏ လိုအပ်ချက်များကို နားလည်ကာ အကျိုးပြုဖြေရှင်းနည်းများ ပံ့ပိုးပေးခြင်း။

  • စွမ်းဆောင်ရည် မျှဝေခြင်း – စတိုးဆိုင်နှင့် ပုဂ္ဂလိကအရောင်းဆိုင်ရာ စွမ်းဆောင်ရည်များကို အကဲဖြတ်ကာ အမှန်တကယ်ဖြစ်သော အရောင်းခန့်မှန်းချက်နှင့် အစီရင်ခံစာများကို အကြီးတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုထံ တင်ပြခြင်း။

  • ပြဿနာ ဖြေရှင်းမှု – ဖြစ်ပေါ်နိုင်သော ပြဿနာများကို အချိန်မီ ရှာဖွေကာ အကျိုးရှိစွာ ဖြေရှင်းနိုင်ရန် အကြံဉာဏ်ပေးခြင်း။

  • အရောင်းရည်မှန်းချက် သတ်မှတ်ခြင်း – အသင်းအဖွဲ့အတွက် ရည်မှန်းချက်များနှင့် မျှော်မှန်းချက်များကို သေချာစွာ သတ်မှတ်၍ ဆက်သွယ်ပေးခြင်း။

  • အစီရင်ခံစာများ – ဒေသလိုက် အရောင်းရလဒ်များနှင့် ပတ်သက်၍ အကြီးတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုထံ ပုံမှန် အပ်ဒိတ်နှင့် အစီရင်ခံစာများ ပေးပို့ခြင်း။

  • ဘတ်ဂျက် စီမံခန့်ခွဲမှု – တာဝန်ပေးထားသော ဌာန/ဒေသအတွက် နှစ်စဉ် ဘတ်ဂျက်ကို ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ပြန်လည်ဆန်းစစ်ခြင်း။

  • ဖြန့်ချိမှု အစီအစဉ် – လုပ်ငန်းချဲ့ထွင်ခြင်း သို့မဟုတ် ဝယ်ယူပိုင်ဆိုင်ရေး ဆုံးဖြတ်ချက်များတွင် ပါဝင်ကူညီခြင်းနှင့် ဖောက်သည် စိတ်ကျေနပ်မှု မြှင့်တင်ရန် ဝန်ဆောင်မှု/ထုတ်ကုန်အသစ်များ အကြံပြုခြင်း။

  • အရောင်းအစည်းအဝေးများ – အရောင်းအသင်းအဖွဲ့နှင့် ပုံမှန် အစည်းအဝေးများ ပြုလုပ်ကာ စွမ်းဆောင်ရည်၊ မဟာဗျူဟာများ၊ ဈေးကွက်သိမြင်ချက်များ အကြောင်း ဆွေးနွေးခြင်း။

  • လယ်ပြင်သွားရောက် စစ်ဆေးခြင်း – အရောင်းမဟာဗျူဟာများ အကျိုးသက်ရောက်စွာ အကောင်အထည်ဖော်ထားကြောင်း စတိုးများ သို့မဟုတ် ဖောက်သည်များကို ကိုယ်တိုင် သွားရောက်စစ်ဆေးခြင်း။

  • ဌာနအခြားများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း – မာကတင်း၊ ထုတ်ကုန်ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေး၊ ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှု စသည့် ဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ အရောင်းအစီအစဉ်များ ညှိနှိုင်းထားခြင်း။