ရာထူးတာဝန်အကျဉ်းချုပ်
ဒစ်ဂျစ်တယ် ချန်နယ်များ စီမံအုပ်ချုပ်သူ ရာထူးသည် လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာဆိုင်ရာ နည်းဗျူဟာများ ရေးဆွဲခြင်းနှင့် အကောင်အထည်ဖော်ခြင်း၊ ဆွဲဆောင်မှုရှိသော အကြောင်းအရာများ ဖန်တီးခြင်း၊ အွန်လိုင်းအသိုင်းအဝိုင်းများကို စီမံခန့်ခွဲခြင်းနှင့် လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုဆိုင်ရာ အချက်အလက်များကို ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်းတို့အတွက် တာဝန်ယူရမည်ဖြစ်သည်။ ဤရာထူးအတွက် ထူးချွန်သော ဆက်သွယ်ရေးစွမ်းရည်၊ လူမှုကွန်ရက်ခေတ်ရေစီးကြောင်းများကို နားလည်တတ်ကျွမ်းမှုနှင့် အဖွဲ့လိုက်သော်လည်းကောင်း၊ တစ်ဦးတည်းသော်လည်းကောင်း လုပ်ကိုင်နိုင်စွမ်းရှိရန် လိုအပ်ပါသည်။
တာဝန်ယူမှုများ
- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ နည်းဗျူဟာများ ရေးဆွဲခြင်းနှင့် အကောင်အထည်ဖော်ခြင်း- လုပ်ငန်းရည်မှန်းချက်များနှင့် ကိုက်ညီသော Content Calendar ရေးဆွဲခြင်းနှင့် အကောင်အထည်ဖော်ခြင်း၊ အကြောင်းအရာများအတွက် ရက်စွဲဇယားများ၊ ကမ်ပိန်းနည်းဗျူဟာများနှင့် တိုးတက်မှု အစီအစဉ်များ ပါဝင်သည်။ အမှတ်တံဆိပ်ကို လူသိများလာစေရန်နှင့် ဝယ်ယူသူများ ထိတွေ့ဆက်ဆံမှု တိုးတက်စေရန်အတွက် ဒစ်ဂျစ်တယ်စျေးကွက်ရှာဖွေရေး လှုပ်ရှားမှုများကို ကြီးကြပ်ရမည်။ ထုတ်ကုန်များနှင့် ဗဟုသုတရရှိစေမည့် အကြောင်းအရာများကို လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာများဖြစ်သည့် (Facebook, TikTok, Telegram, စသည်) တို့တွင် ပုံမှန်တင်ရမည်။ ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ကမ်ပိန်းများအတွက် ပို့စ်များ၊ ဗီဒီယိုများ၊ စတိုရီများနှင့် reels များကဲ့သို့သော ဖန်တီးမှုရှိသည့် အကြောင်းအရာများကို ဖန်တီးစီမံရမည်။
- အကြောင်းအရာ ဖန်တီးခြင်းနှင့် စုစည်းခြင်း- စာသားပို့စ်များ၊ ပုံများ၊ ဗီဒီယိုများ၊ စတိုရီများနှင့် တိုက်ရိုက်ထုတ်လွှင့်မှုများ အပါအဝင် ပလက်ဖောင်းတစ်ခုစီအတွက် သင့်လျော်ကောင်းမွန်သော ဆွဲဆောင်မှုရှိပြီး အရည်အသွေးမြင့်မားသည့် အကြောင်းအရာများကို ဖန်တီးရမည်။ ပြင်ပရင်းမြစ်များမှ သက်ဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာများကို စုစည်းရမည်။
- အွန်လိုင်းအသိုင်းအဝိုင်း စီမံခန့်ခွဲခြင်း- အွန်လိုင်းအသိုင်းအဝိုင်းများကို စောင့်ကြည့်ခြင်း၊ မှတ်ချက်များ၊ မက်ဆေ့ချ်များနှင့် မေးမြန်းချက်များကို အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်စွာ တုံ့ပြန်ခြင်းတို့ ပြုလုပ်ရမည်။ အွန်လိုင်းပေါ်တွင် အပြုသဘောဆောင်ပြီး အပြန်အလှန်ဆက်သွယ်မှုရှိသော ပတ်ဝန်းကျင်တစ်ခု ဖြစ်ပေါ်လာစေရန် မြှင့်တင်ရမည်။
- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ကြော်ငြာများ- ရောက်ရှိမှု (reach)၊ ထိတွေ့ဆက်ဆံမှု (engagement) နှင့် ပြောင်းလဲမှု (conversions) တိုးမြှင့်ရန်အတွက် ငွေပေးချေရသော လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ကမ်ပိန်းများကို စီမံခန့်ခွဲခြင်းနှင့် အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် ပြုလုပ်ခြင်းတို့ လုပ်ရမည်။ လစဉ် Manager ထံသို့ တိုက်ရိုက် report ပေးရမည်။
- စွမ်းဆောင်ရည် စောင့်ကြည့်ခြင်းနှင့် ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်း- ရောက်ရှိမှု (reach)၊ ထိတွေ့ဆက်ဆံမှု (engagement)၊ ဝက်ဘ်ဆိုဒ် လာရောက်ကြည့်ရှုမှုနှင့် ပြောင်းလဲမှု (conversions) စသည့် အဓိက စွမ်းဆောင်ရည် အညွှန်းကိန်းများ (KPIs) ကို ခြေရာခံခြင်းနှင့် ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာခြင်းတို့ ပြုလုပ်ရမည်။ လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ စွမ်းဆောင်ရည်ကို ပိုမိုကောင်းမွန်လာစေရန်အတွက် အစီရင်ခံစာများ ပြုစုပြီး အချက်အလက်များမှရရှိသော အမြင်သစ်များကို ပေးရမည်။
- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ခေတ်ရေစီးကြောင်းများနှင့် အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ရှိနေခြင်း- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ခေတ်ရေစီးကြောင်းများ၊ ကိရိယာများနှင့် အကောင်းဆုံး လုပ်ဆောင်နိုင်သည့် နည်းလမ်းများကို ရှာဖွေလေ့လာပြီး အမြဲတမ်း နောက်ဆုံးအခြေအနေကို သိရှိနေရမည်။ လူမှုကွန်ရက်ပေါ်တွင် လုပ်ငန်း၏ တည်ရှိမှုကို ပိုမိုကောင်းမွန်စေရန်အတွက် နည်းဗျူဟာအသစ်များကို အကြံပြုခြင်းနှင့် အကောင်အထည်ဖော်ခြင်းတို့ လုပ်ရမည်။
- အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း- အမှတ်တံဆိပ် သတင်းအချက်အလက် ပေးပို့မှု တသမတ်တည်းဖြစ်စေရန်နှင့် လုပ်ငန်းရည်မှန်းချက်များ အောင်မြင်ရန်အတွက် စျေးကွက်ရှာဖွေရေး၊ အရောင်းနှင့် အခြားဌာနများ၊ အဖွဲ့များနှင့် အနီးကပ် ပူးပေါင်းလုပ်ဆောင်ရမည်။
- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ဘတ်ဂျက် စီမံခန့်ခွဲခြင်း- သက်ဆိုင်ပါက လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာ ဘတ်ဂျက်ကို ထိရောက်စွာနှင့် အကျိုးရှိစွာ စီမံခန့်ခွဲရမည်။
အရည်အချင်းများ
- စျေးကွက်ရှာဖွေရေး (Marketing)၊ ဒစ်ဂျစ်တယ်မီဒီယာ၊ ဆက်သွယ်ရေး သို့မဟုတ် ဆက်စပ်နယ်ပယ်တစ်ခုခုတွင် ဘွဲ့တစ်ခု ရရှိထားသူ ဖြစ်ရမည်။
- ဒစ်ဂျစ်တယ်စျေးကွက်ရှာဖွေရေး နယ်ပယ်တွင် အတွေ့အကြုံ ၂ နှစ်မှ ၅ နှစ်အထိ ရှိပြီး၊ ဖက်ရှင် သို့မဟုတ် လက်လီရောင်းချမှုဆိုင်ရာ ကဏ္ဍတွင် အတွေ့အကြုံရှိသူကို ပိုမိုဦးစားပေးမည်။
- ဒစ်ဂျစ်တယ်စျေးကွက်ရှာဖွေရေး ပလက်ဖောင်းများနှင့် ကိရိယာများဖြစ်သော (Facebook Business Suite, TikTok Ads, စသည်) တို့ကို ကျွမ်းကျင်စွာ အသုံးပြုနိုင်ရမည်။
- လူမှုကွန်ရက် မီဒီယာများအတွက် အကြောင်းအရာများ ဖန်တီးခြင်း၊ ကမ်ပိန်းများ စီမံခန့်ခွဲခြင်းနှင့် စျေးကွက်ရှာဖွေခြင်းဆိုင်ရာ ဗဟုသုတများ ကောင်းစွာရှိရမည်။
- SEO/SEM နည်းဗျူဟာများနှင့် ကိရိယာများကို ရင်းနှီးကျွမ်းဝင်ရမည်။
- ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ပရိသတ်များအတွက် စိတ်ဝင်စားဖွယ်ကောင်းသော အကြောင်းအရာများကို ဖန်တီးနိုင်သည့် တီထွင်ဖန်တီးနိုင်စွမ်း ရှိရမည်။
- အချက်အလက်များကို ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာနိုင်ခြင်း၊ အစီရင်ခံနိုင်ခြင်းနှင့် ကမ်ပိန်းများကို အကောင်းဆုံးဖြစ်အောင် ပြုလုပ်နိုင်ရန်အတွက် ခိုင်မာသော ခွဲခြမ်းစိတ်ဖြာမှုနှင့် အစီရင်ခံတင်ပြမှုစွမ်းရည်များရှိရမည်။
- အခြားဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်လုပ်ဆောင်ရန်အတွက် ကောင်းမွန်သော ဆက်သွယ်ရေးနှင့် လူအချင်းချင်း ဆက်ဆံရေးစွမ်းရည်များ ရှိရမည်။
- ဒစ်ဂျစ်တယ်ခေတ်ရေစီးကြောင်းများ၊ ဖက်ရှင်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ပြောင်းလဲမှုများနှင့် ပလက်ဖောင်း Algorithm အပြောင်းအလဲများကို အချိန်နှင့်တပြေးညီ လေ့လာနေနိုင်စွမ်း ရှိရမည်။