
Discover the news that tailored to your needs at promoting tourism development, supporting tourism-related activities, contributing to social welfare, and participating in various events that benefit our communities.
မြန်မာနိုင်ငံတော်ဗဟိုဘဏ် ခွင့်ပြုချက်ဖြင့် မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ် (𝐌𝐓𝐁) နှင့် နိုင်ငံတကာ ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှု ကုမ္ပဏီတစ်ခုဖြစ်သည့် 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 တို့အတူ ပူးပေါင်း၍ ပြည်ပရောက် မြန်မာနိုင်ငံသားများအတွက် နိုင်ငံတကာ ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုအား အများပြည်သူသို့ ၂၀၂၅ ခုနှစ်၊ ဇွန်လ (၃)ရက်နေ့တွင် စတင်မိတ်ဆက်လိုက်ပြီ ဖြစ်သည်။ 𝐌𝐓𝐁 ဘဏ်နှင့် 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 တို့၏ နိုင်ငံတကာငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုဆောင်ရွက်ခြင်းမှ အဓိက အကျိုးကျေးဇူးများအနေဖြင့် - ရန်ကုန်မြို့အပါအဝင် မြန်မာနိုင်ငံအနှံ့အပြားရှိ 𝐌𝐓𝐁 ဘဏ်ခွဲ (၁၈) ခုရှိရာ ဒေသများမှနေ၍ လွယ်ကူစွာ ငွေလွှဲ ထုတ်ယူနိုင်ခြင်း - 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 ၏ အဆင့်မြင့်နည်းပညာကိုအခြေပြု၍ 𝐌𝐓𝐁 ဘဏ်၏ လုံခြုံစိတ်ချရသော ဘဏ်ဝန်ဆောင်မှု စနစ်ဖြင့် ချိတ်ဆက်ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူနိုင်ခြင်း - 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 ၏ ဝက်ဘ်ဆိုဒ်နှင့် မိုဘိုင်းအက်ပ်မှတစ်ဆင့် ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများစွာအနက် သင့်ကြိုက်နှစ်သက်သည့် အသင့်တော်ဆုံးနည်းလမ်းကို ရွေးချယ်နိုင်ပြီး 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 ၏ ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိ တည်နေရာ (၄၄၀,၀၀၀) ကျော်အနက်မှ မည်သည့်နေရာတစ်ခုကိုမဆို သွားရောက်၍ မည်သည့်အချိန်၊ မည်သည့်နေရာတွင်မဆို လွယ်ကူစွာငွေလွှဲနိုင်ခြင်း - ဝန်ဆောင်ခသင့်တင့်ပြီး ယုံကြည်စိတ်ချနိုင်ခြင်း အစရှိသော အကျိုးကျေးဇူးများ ရရှိစေမည်ဖြစ်ပါသည်။ ဤနေ့၊ ဤအချိန်အခါကာလ၌ နိုင်ငံတကာငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုအား အတူတကွပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ခြင်းနှင့် စပ်လျဉ်း၍ မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ် အမှုဆောင်အရာရှိချုပ် ဦးဝင်းလွင်မှ “ပြည်ပရောက် မြန်မာနိုင်ငံသားများ အတွက် ယခုကဲ့သို့ 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 နှင့် 𝐌𝐓𝐁 တို့ပူးပေါင်း၍ ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့တဲ့ နိုင်ငံတကာ ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုကို ပိုမို စိတ်ချ၊ မြန်ဆန်၊ လွယ်ကူ၊ လျင်မြန်မှုရှိအောင် ကြိုးစားလုပ်ဆောင်ရန် 𝐌𝐓𝐁 ဘဏ်အနေဖြင့် ကတိပြုပါ ကြောင်း” ပြောကြားခဲ့သလို 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 ၏ 𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐄𝐚𝐬𝐭 𝐀𝐬𝐢𝐚, 𝐈𝐧𝐝𝐨 𝐂𝐡𝐢𝐧𝐚 & 𝐎𝐜𝐞𝐚𝐧𝐢𝐚 ၏ ဒေသတာဝန်ခံဖြစ်သူ 𝐌𝐫.𝐕𝐢𝐣𝐚𝐲 𝐑𝐚𝐣 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐯𝐚𝐥 မှလည်း "𝐌𝐓𝐁 ဘဏ်နှင့် ယခုလို ပူးပေါင်း အကောင်အထည်ဖော် ဆောင်ရွက်နိုင်ခဲ့ခြင်းမှာ 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 အတွက် ဂုဏ်ယူစရာတစ်ခုဖြစ်သကဲ့သို့ ပြည်ပရောက် မြန်မာနိုင်ငံသားတို့၏ မြန်မာနိုင်ငံအတွင်းရှိ မိသားစုဝင်များ၏ စားဝတ်နေရေးနှင့် နေ့စဉ်လူမှုဘဝ အသုံးစရိတ်များအတွက် မိတ်ဆွေတို့ရဲ့ လွှဲပြောင်းပေးပို့လိုက်သော ငွေကြေးတိုင်းအတွက် အထူးအလေးထား ဆောင်ရွက်ပေးသွားမှာ ဖြစ်ပါတယ်” ဟုထပ်လောင်း အသိပေးပြောကြားခဲ့ပါသည်။ မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ် (𝐌𝐓𝐁 𝐁𝐚𝐧𝐤) သည် မြန်မာနိုင်ငံ၏ ဘဏ်လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုကဏ္ဍတွင် ခေတ်မီအဆင့်မြင့် သောဝန်ဆောင်မှုများဖြင့် မိဘပြည်သူများ တိုးတက်၊ အောင်မြင်မှုများရရှိစေရန် အလေးထားဆောင်ရွက်နေသော ဘဏ်တစ်ခုဖြစ်ပြီး 𝐌𝐨𝐧𝐞𝐲𝐆𝐫𝐚𝐦 သည် ကမ္ဘာအနှံ့ငွေလွှဲဝန်ဆောင်မှုများတွင် ဦးဆောင်နေသော ကုမ္ပဏီကြီး တစ်ခုဖြစ်ပြီး နှစ်စဉ် နိုင်ငံပေါင်း (၂၀၀) ကျော်ရှိ လူဦးရေ သန်း (၅၀) ကျော်အား ဝန်ဆောင်မှုပေးကာ တစ်နှစ်လျှင် အမေရိကန်ဒေါ်လာ (၁၅၀) ဘီလီယံကျော် ငွေလွှဲပြောင်းမှုများ ဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိပြီး အသုံးပြုရလွယ်ကူသော မိုဘိုင်းအပ်ပလီကေးရှင်းနှင့် အွန်လိုင်း ကွန်ယက်များဖြင့် ကမ္ဘာအနှံ့ငွေလွှဲပြောင်းဝန်ဆောင်မှုများကို မြန်ဆန်၊ လုံခြုံစွာ ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။ 𝐅𝐨𝐫 𝐌𝐨𝐫𝐞 𝐈𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐂𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭: 𝐍𝐀𝐌𝐄 : Kay Thwe Than (Mrs) 𝐏𝐎𝐒𝐈𝐓𝐈𝐎N : Assistant General Manager, Myanma Tourism Bank 𝐄𝐌𝐀𝐈𝐋 : kaythwethan@mtb-bank.com 𝐏𝐇𝐎𝐍𝐄 : 09-680682862
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်“ သင်၏သွေးဖြင့် အသက်ကယ်ပါ” ဟူသည့် စကားလေးအတိုင်း သဘာဝဘေးအန္တရာယ် ငလျင်ဒဏ်ကို ပြင်းထန်စွာခံစားခဲ့ရသည့် မိဘပြည်သူများအတွက် 𝐌𝐓𝐁 𝐁𝐚𝐧𝐤 လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက် မိသားစုများမှ စုပေါင်းသွေးလှူဒါန်းခြင်းကို သန္ဒါတရားထက်သန်စွာဖြင့် ယနေ့ ၂၀၂၅ ခုနှစ် ဧပြီလ ၁ ရက်နေ့တွင် ရန်ကုန်မြို့နှင့် မန္တလေးမြို့ရှိ သွေးလှူဘဏ်နှင့် ဆေးရုံကြီးများတွင် တပြိုင်နက်တည်း ပြုလုပ်ခဲ့ကြပါသည်။ သွေးလှူဒါန်းနေစဉ်အချိန်အတွင်းမှာပင် မြန်မာစံတော်ချိန် နေ့လည် ၁၂နာရီ ၅၁ မိနစ်အချိန်တွင် ပြုလုပ်သည့် နိုင်ငံတော်အဆင့် ဝမ်းနည်းခြင်းအထိမ်းအမှတ်အဖြစ် တစ်မိနစ်ငြိမ်သက် ရပ်တန့်ခြင်းများလည်း ပါဝင်အားဖြည့်ပေးခဲ့ကြပါသည်။ 𝐌𝐓𝐁 𝐁𝐚𝐧𝐤 မိသားစုအနေဖြင့် ငလျင်ဒဏ်ကြောင့် ထိခိုက်ဝေဒနာခံစားရလျက်ရှိသည့် ပြည်သူများ ပြန်လည် ကုသရေးအတွက် မရှိမဖြစ် လိုအပ်လျက်ရှိသော "သွေး" များကို အချိန်မီလှူဒါန်းလျက်ရှိရုံသာမက ငလျင်ဒဏ်ပြင်းထန်စွာ ခံစားခဲ့ရသည့် ပြည်သူများအတွက် လိုအပ်သော ကူညီပံ့ပိုးမှုများဖြစ်သည့် ဆေးဝါးများ၊ အစားအသောက်များ၊ အသုံးအဆောင်များနှင့် ကယ်ဆယ်ရေးပစ္စည်းများကိုလည်း ငလျင်ဒဏ်ဖြစ်ပွါးခဲ့သော နေရာဒေသများရှိပြည်သူများ အမြန်ဆုံးရရှိနိုင်ရေးအတွက် မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ်မှ အစွမ်းကုန် ကြိုးပမ်း ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပါသည်။
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်"Thanaka": A symbol of Myanmar's beauty, tradition, and cultural heritage. Myanma Tourism Bank is honored to support the "Together Through Thanaka" campaign, a vital initiative to recognize the significance of "Thanaka" by nominating it for UNESCO's Intangible Cultural Heritage list. Just as "Thingyan" celebrates our New Year, Thanaka embodies our unique identity. We're proud to play a role in preserving this invaluable aspect of our cultural legacy for future generations. Learn more about this important campaign and join us in celebrating Myanmar's rich heritage!
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်(၁) မလိုလားအပ်သောအရာများပိတ်ပင်ခြင်း မလိုလားအပ်သော အီးမေးလ်များကို Spam Folder သို့ စိစစ်ပယ်ဖျက်ပြီး မလိုလားအပ်သော ခေါ်ဆိုမှုများနှင့် စာတိုများကို ပိတ်ပင်ပါ။ (၂) ဖိအားပေးခြင်း သို့မဟုတ် ခြိမ်းခြောက်မှုများကိုဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်း ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ သတင်းအချက်အလက်များ (သို့မဟုတ်) ငွေကြေးများကို တောင်းဆိုသောသူများမှ ဖိအားပေးခြင်း (သို့မဟုတ်) ခြိမ်းခြောက်မှုများကို အာရုံမစိုက်ပါနှင့်။ ခေါ်ဆိုမှုကို ပိတ်လိုက်ပါ (သို့မဟုတ်) တုံ့ပြန်ရန် မလိုပါ။ (၃) မိမိ၏ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာသတင်းအချက်အလက်များကိုထိန်းသိမ်းခြင်း မိမိ၏ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ သတင်းအချက်အလက်များ (သို့မဟုတ်) ငွေကြေးဆိုင်ရာအချက်အလက်များကို မည်သူ့ကိုမှ မပေးပါနှင့်။ (၄) သတင်းအချက်အလက်များ မပေးပို့ခင် စဉ်းစားခြင်း တစ်စုံတစ်ယောက်မှ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ သတင်းအချက်အလက်များ ပေးပို့ခြင်းကို ချက်ချင်းလုပ်ဆောင်ရန်ပြောဆိုပါက၊ စဉ်းစားသုံးသပ်ပြီး မေးမြန်းကြည့်ပါ။ "တရားဝင် ကုမ္ပဏီတစ်ခုသည် ဒီလိုလုပ်လိမ့်မည်လား?" ဖြစ်နိုင်ခြေရှိ/မရှိစဉ်းစားပြီးမှသာ ဆက်လက်ဆောင်ရွက်ရန်။ (၅) သက်ဆိုင်ရာကုမ္ပဏီမှ တရားဝင်ပေးပို့ခြင်း ဟုတ်/မဟုတ် အတည်ပြုစစ်ဆေးခြင်း အီးမေးလ်များနှင့် စာတိုများမှ လင့်များကို နှိပ်ရန် (သို့မဟုတ်) သင့်အားပေးထားသော နံပါတ်များကို ခေါ်ရန် မလုပ်ပါနှင့်။ ကုမ္ပဏီ၏ တရားဝင် ဝဘ်ဆိုဒ် (သို့မဟုတ်) Call Center (သို့မဟုတ်) Compliance Center သို့ ဆက်သွယ်ရန်အချက်အလက်များကို အသုံးပြုပါ။ (၆) သံသယရှိသော မေးခွန်းများကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ခြင်း တစ်စုံတစ်ဦးမှ မိမိ၏ အကောင့်အား အချိန်အတိုင်းအတာတစ်ခုထိ အသုံးမပြုရန် ပြောပါက တရားဝင် Call Center (သို့မဟုတ်) Compliance Center (သို့မဟုတ်) အနီးစပ်ဆုံးရှိ ဘဏ်မှတာဝန်ရှိသူနှင့် တိုင်ပင်ဆွေးနွေးရန်။ (၇) ငွေကြေးလိမ်လည်တောင်းခံခြင်းများအတွက် အသိပေးဆောင်ရွက်ခြင်း Digital Banking Product တစ်မျိုးမျိုးကို အသုံးပြု၍ ငွေကြေးလွှဲပြောင်းပေးရန် သံသယရှိသူမှ ပြောဆိုလာခြင်းကို လွှဲပြောင်းပေးမိပါက မိမိ၏ငွေကြေးများ ဆုံးရှုံးမည်ဖြစ်ပါသည်။ (၈) သံသယဖြစ်စရာ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများ၊ အီးမေးလ်များနှင့် စာတိုများကို ရရှိပါက အောက်ပါအတိုင်းဆောင်ရွက်ရန် လိမ်လည်သူများသည် ဖုန်းနံပါတ်များကို မသမာသောနည်းဖြင့် ရရှိပြီး MTB (သို့မဟုတ်) အခြား ယုံကြည်ရသော ကုမ္ပဏီများမှ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုအဖြစ် သင့်ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်များပေးရန် ဖိအားပေးနိုင်သည်။ အကူအညီတောင်းနိုင်သည် (သို့မဟုတ်) ချက်ချင်းငွေတောင်းနိုင်သည်။ ယုံကြည်စိတ်ချရသည့် အီးမေးလ်များကဲ့သို့ပင် မြင်ရသော်လည်း စာလုံးပေါင်းအမှား (သို့မဟုတ်) စာစီစာကုံးအမှားများပါဝင်သော အီးမေးလ်များကို သတိပြုပါ။ ၎င်းတို့သည် သင့်ကိုတုံ့ပြန်ရန်၊ လိမ်လည်နံပါတ်ကိုခေါ်ရန် (သို့မဟုတ်) ဝဘ်ဆိုဒ်သို့သွား၍ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်များဖြည့်ရန် တောင်းနိုင်သည်။ လိမ်လည်သူများသည် သင့်ကွန်ပျူတာကို ဝင်ရောက်သုံးစွဲနိုင်ခြင်းမရှိစေရန် ပေးပို့လာသောဖိုင်များကို မဖွင့်ပါနှင့်။ ပေးပို့သူကို မသိရှိပါက အီးမေးလ်များ (သို့မဟုတ်) စာတိုများတွင်ရှိသော လင့်များကို မနှိပ်ပါ နှင့်။ MTB သည် သင်၏ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်များကို မည်သည့်အခါမှ ဖုန်းခေါ် ဆိုခြင်း၊ အီးမေးလ်ပို့ခြင်း (သို့မဟုတ်) စာတိုပို့ခြင်းဖြင့် မတောင်းဆိုပါ။ သံသယရှိပါက Call Center ဖုန်းနံပါတ် (သို့မဟုတ်) တရားဝင် Website ပါ ဖုန်းနံပါတ်တို့ကို ခေါ်ဆိုပါ။ (၉) အွန်လိုင်းလိမ်လည်မှုများကို ကာကွယ်ရန် အကြံပေးချက်များ မိမိ၏ Pin Number (လျှို့ဝှက်နံပါတ်) များကို ခက်ခဲသော စကားဝှက် (သို့မဟုတ်) စကားစုများကို အသုံးပြုပါ။ (NRC Number နှင့် Date of Birth Number များကိုအသုံးမပြုရန်) Virus တိုက်ခိုက်ခြင်းမှ ကာကွယ်ရန် Software သို့မဟုတ် Application ကို အမြဲ Updatedလုပ်ရန်။ Public Wi-Fi များကို အသုံးမပြုရန်။ Public Wi-Fi များမှ လိမ်လည်သူများသည် သင်၏ ဒေတာကို ရယူသွားနိုင်ပါသည်။ ကိုယ်ရေးကိုယ်တာ အချက်အလက်များ ထည့်ရန်မပြုမီ တရားဝင် Website ဟုတ်မဟုတ် စစ်ဆေးပါ။ လူမှုကွန်ရက်များတွင် သင်၏အချက်အလက်များကို မည်သူ့ကို မျှဝေနေသည်ကို သတိပြုပါ။ ဒစ်ဂျစ်တယ်ဘဏ်လုပ်ငန်းသည် သင့်ငွေကြေးဆိုင်ရာစီမံခန့်ခွဲမှုကို 24/7စီမံခန့်ခွဲနိုင်စေသည်။ ဘဏ်လက်ကျန်စစ်ဆေးခြင်း၊ စာရင်းရွှေ့ပြောင်းခြင်းနှင့် ဘေလ်ပေးဆောင်ခြင်းများကို အချိန်တိုင်းပြုလုပ်နိုင်သည်။ ထို့ကြောင့် သင့်ငွေကြေးအကောင့်များကို အမြဲတမ်း Two-Factor Authentication (2FA) ကို အသုံးပြု၍ကာကွယ်ပါ။ (၁၀) ဝန်ဆောင်မှုပေးသည့်လမ်းကြောင်း (Delivery Channel) ကြောင့်ဖြစ်ပေါ်ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုပေးသည့် လမ်းကြောင်းသည် Digital နည်းပညာဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်းဖြစ်၍ ၎င်းနည်းပညာကို အခြေပြု၍ မသမာသူများမှ ဖော်ပြပါနည်းလမ်းများဖြင့် လိမ်လည်မှုများကို ကျူးလွန်လျက် ရှိပါသည်။ မသမာသူမှ Customer ၏ Email သို့ Email Address အတုများဖြင့် Link များပေးပို့ခြင်း။ မသမာသူမှ Customer ၏ Mobile Handset အား ခိုးယူခြင်း၊ ကောက်ရခြင်းဖြစ်ပေါ်၍ ပိုင်ရှင်၏ ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာအကောင့်များကို ဝင်ရောက်အသုံးပြုခြင်း။ မသမာသူမှ Customer ၏ မိုဘိုင်းလ်ဆင်းကဒ်နံပါတ်ကို သိရှိ၍ သက်ဆိုင်ရာဆက်သွယ်ရေးဝန်ဆောင်မှုရုံးတွင် ဆင်းကဒ်ပျောက်ဆုံးလျှောက်ထားပြီး ဆင်းကဒ်ရရှိပါက မသမာမှုများ ဆက်လက်လုပ်ဆောင်ခြင်း။ မသမာသူမှ ဘဏ်အရာရှိဟန်ဆောင်ကာ Account Maintenances ပြုလုပ်ပါမည်ဟု သုံးနှုန်း၍ Customer ၏ လျှို့ဝှက်နံပါတ်များ တောင်းခံ၍ လိမ်လည်ခြင်း။ Online Shopping Page အတုများမှ ပစ္စည်းများရောင်းချ၍ ငွေပေးချေစေပြီး ပစ္စည်းများမပို့ပဲလိမ်လည်ခြင်း။ (၁၁) လိမ်လည်မှုခံရခြင်းဖြစ်ပေါ်ပါက အောက်ပါအတိုင်းဆောင်ရွက်ရမည် လိမ်လည်ထုတ်ယူခြင်းခံရသူ (လိမ်လည်ခံရသူ) သည် မိမိ၏ မိုဘိုင်းငွေကြေးစာရင်းမှ ငွေများလိမ်လည် ခြင်းခံရပါက အောက်ပါတို့ကိုဆောင်ရွက်ရမည်။ သက်ဆိုင်ရာ မိုဘိုင်းငွေရေးကြေးရေးဝန်ဆောင်မှုပေးသည့် ဘဏ်နှင့် မိုဘိုင်းငွေရေးကြေးရေး ဝန်ဆောင်မှုပေးသည့် အဖွဲ့အစည်း၏ စုံစမ်းမေးမြန်းသည့်စင်တာ (Call Center)၊ တိုင်တန်း ချက်လက်ခံသည့်စင်တာ (Complaint Center) သို့ ချက်ချင်းဆက်သွယ်အကြောင်းကြားရမည်။ ဆက်သွယ်အကြောင်းကြားချက်အရ စုံစမ်းမေးမြန်းသည့်စင်တာ(Call Center)၊ တိုင်တန်းချက် လက်ခံသည့်စင်တာ (Complaint Center) မှ လိုအပ်၍ တောင်းခံသည့်အချက်အလက်များကို ချက်ချင်းပံ့ပိုးပေးရမည်။ သက်ဆိုင်ရာနယ်မြေရဲစခန်းတွင် သွားရောက်အမှုဖွင့်ရမည်။ သက်ဆိုင်ရာနယ်မြေရဲစခန်းသည် မိုဘိုင်းငွေကြေးစာရင်းမှငွေများ လိမ်လည်ခံရသူ၏ တိုင်တန်းချက်ကို လက်ခံရရှိပါက ချက်ချင်းအမှုဖွင့်လှစ်ဆောင်ရွက်ပေးရမည်။ အမှုဖွင့်လှစ်သည့် နယ်မြေရဲစခန်းက အမှုဖွင့်လှစ်ပြီးသည်နှင့် ချက်ချင်းဖုန်းဖြင့်ဖြစ်စေ၊ ဖက်စ် (Fax) ဖြင့်ဖြစ်စေ၊ အီးမေးလ် (e-mail) ဖြင့်ဖြစ်စေ မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ်သို့ အကြောင်းကြားရမည်။ MTB Bank သည် စစ်ဆေးပြီးမှန်ကန်ပါက တိုင်ကြားသူ၊ လိမ်လည်သူဟု သံသယရှိသူနှင့် ဆက်နွယ်သူတို့၏ ငွေစာရင်းများ ယာယီတားဆီးခြင်းကို ၇၂ နာရီကြာ ထိန်းသိမ်းထားရှိပေးမည် ဖြစ်သည်။
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ်သည် မြန်မာနိုင်ငံတွင် COVID-19 ရောဂါ ကာကွယ်ရေးနှင့် ကုသရေး လုပ်ငန်းများကို ကူညီထောက်ပံ့ရန် ကွဲပြားခြားနားသော နည်းလမ်းများဖြင့် ပါဝင်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပါသည်။ COVID-19 ကာကွယ်ရေး အသိပညာပေး လုပ်ငန်းစဉ်များတွင် တစ်တပ်တစ်အား ပါဝင်ဆောင်ရွက်ခဲ့ပြီး ရန်ကုန်မြို့နှင့် အခြားဒေသများရှိ ဆေးရုံများသို့ ကုသရေးအထောက်အပံ့များ၊ ရောဂါကာကွယ်ရေး သုံးပစ္စည်းများကို လှူဒါန်းခဲ့ပါသည်။ အဆိုပါ လှူဒါန်းမှုများသာမက မြန်မာ့ခရီးသွာဘဏ်သည် ၎င်း၏ ဌာန၊ ဘဏ်ခွဲအသီးသီးရှိ ဝန်ထမ်းများအတွက် COVID-19 ကာကွယ်ရေး နှာခေါင်းစီး၊ လက်အိတ်၊ အားဆေးများနှင့် ဆေးဝါးများ ကူညီထောက်ပံ့ပေးခဲ့ပါသည်။
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်MTB Pay Digital Wallet ဝန်ဆောင်မှု စတင်မိတ်ဆက်သည့်ဂုဏ်ပြုအထိမ်းအမှတ် အနေဖြင့် မြန်မာ့ခရီးသွားဘဏ် (ရုံးချုပ်) အကြီးအကဲများ နှင့် ဝန်ထမ်းများမှ ၂၀၂၄ ခုနှစ် သြဂုတ်လ ၂၄ ရက်နေ့ နေ့လည်ပိုင်းတွင် ရန်ကုန်မြို့ရှိ အမျိုးသားသွေးလှူဌာန၌ မြန်မာ့လူ့ဘောင်အဖွဲ့အစည်းအတွက် အဓိပ္ပာယ်ပြည့်ဝသော လှူဒါန်းမှုတစ်ရပ်အဖြစ် စုပေါင်း သွေးလှူဒါန်းခဲ့ကြပါသည်။
ဆက်လက်ဖတ်ရှု့ရန်